loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 188 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شب گرد

Iman Gholami Shabgard دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شب گرد

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شب گرد با بالاترین کیفیت
ترانه : ایمان غلامی و امیر کیانی ، آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شب گرد :

یکی کنارمه ولی اونو ندارم

کنارمه اما دلش یه جای دوره

تو دستمه حیف که دستاش و ندارم

این رابطه سرده فقط اجبار و زوره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شب گرد

♫♫♫♫♫♫

عکساشو جایی که می بینم

کنج دلم امید می پاشم

می ترسم از این که بره و من

کنج اتاقم باز تنها شم

تا نیست بد جوری دلم تنگه

اون لیلی و من مثل مجنونم

تا کی باید شب گرد بازشم

ای کاش می فهمید دل خونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی شب گرد

♫♫♫♫♫♫

هر جایی خواستی هر طرف رفتی

آزادی تو مثل گل پونه

من در به در دنبال رد تو

شب گردم و جام تو خیابونه

عکساشو جایی که می بینم

کنج دلم امید می پاشم

می ترسم از این که بره و من

کنج اتاقم باز تنها شم

تا نیست بد جوری دلم تنگه

اون لیلی و من مثل مجنونم

تا کی باید شب گرد بازشم

ای کاش می فهمید دل خونم

 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 4.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 4.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شب گرد

دانلود با کیفیت 128 - 4.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام شب گرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه