loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 22 یکشنبه 02 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

Saman Jalili Hesar دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

ترانه سرا : مجید باقری ، ویولن : حمیدرضا مردانی ، تنظیم : میثم اکبری

| به درخواست کاربران |

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ سامان جلیلی با نام حصار :

به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ سامان جلیلی با نام حصار

♫♫♫♫♫♫
میگن عشق از سر بچگیه آره همینه
کو بزرگی که جلوی بچگیِ منو بگیره
با ندیدنت چیزی ازعشقم به تو کمتر نمیشه
تو تــــوو قلـــبم خونــه کــــردی
کور شه هر کی که نمیتونه ببینه
♫♫♫♫♫♫
به دور دل تو حصاری کشیدن
به شهر نگاهت منو راه نمیدن
به دل تنگی هام جوابی نمیدن
همیشه با خودم تورو یاد میکنم
میام از دور تماشات میکنم
جهانم رو بی تو پاک میکنم

 
 
 
 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.00 مگابایت

دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

دانلود با کیفیت 128 -

دانلود با کیفیت 128 -

دانلود آهنگ سامان جلیلی با نام حصار با بالاترین کیفیت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه