loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ شاد و جدید و بسیاری زیبای پویا سالکی به نام دوست دارم

شعر : نازنین ذوالقدر – تنظیم : رسول مظفری – ملودی پویا سالکی

دانلود آهنگ شاد جدید پویا سالکی به نام « دوست دارم »

برای دانلود آهنگ شاد پویا سالکی به ادامه مراجعه کنید

 

متن آهنگ جدید پویا سالکی با نام دوست دارم :

به زبون ساده ای دوست دارم بس که فوق العاده ای دوست دارم

من همه جوره به فکر حالتم به خدا هر جا بری دنبالتم

با تو حال و روز قلبم عالیه با تو اخبار دلم جنجالیه

دوست دارم اینو بدونن همه نمی خوام بی تو باشم یه ثانیه

این همونی که خودم دوست دارمه آخه عشق اول و آخرمه

بعد این همه قرار و انتظار بیا دستات و تو دست من بذار

این همونی که خودم دوست دارمه آخه عشق اول و آخرمه

بعد این همه قرار و انتظار بیا دستات و تو دست من بذار

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا سالکی با نام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

من برات به آب و آتیش می زنم تا بفهمی اون که می خوادت منم

دور هر کی جز تو رو خط می کشم توی عاشقی بدون آخرشم

توی عاشقی بدون آخرشم

این همونی که خودم دوست دارمه آخه عشق اول و آخرمه

بعد این همه قرار و انتظار بیا دستات و تو دست من بذار

این همونی که خودم دوست دارمه آخه عشق اول و آخرمه

بعد این همه قرار و انتظار بیا دستات و تو دست من بذار

♫♫♫♫♫♫

آهنگ شاد پویا سالکی با نام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

این همونی که خودم دوست دارمه آخه عشق اول و آخرمه

بعد این همه قرار و انتظار بیا دستات و تو دست من بذار

این همونی که خودم دوست دارمه آخه عشق اول و آخرمه

بعد این همه قرار و انتظار بیا دستات و تو دست من بذار

Rating: 3.7/6 (9 votes cast)

Download / دانلود مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه