loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 28 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام ازت متشکرم تیتراژ سریال هفت سنگ

دانلود آهنگ مازیار فلاحی ازت متشکرم تیتراژ سریال هفت سنگ

 

دانلود تیتراژ سریال هفت سنگ

با صدای مازیار فلاحی

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی ازت متشکرم / تیتراژ سریال هفت سنگ

ازت مچکرم دیونه ی من از این که چشم به این دنیا گشودی

از این که پا تو زندگیم گذاشتی از این که پا به پام همیشه موندی

ازت ممنونم ای تنهای عاشق که یادم داد دستات و بگیرم

اجازه دادی با تو هم نشین شم تو جون دادی به این احساس بی رحم

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

کسی جز تو ، تو قلبم جا نداشته تو پای عشق و به قلبم کشیدی

تو نیستی با بد و خوبم بسازی تو طعم سختی رو با من چشیدی

تو یادم دادی با چشمام بخندم به اون روزای تلخم بر نگردم

از این ناراحتم کم با تو بودم باید زود تر تو رو پیدا می کردم

از این ناراحتم کم با تو بودم شبای بی تو من بی خواب میشم

کسی هم اسم تو هر جا که باشه مثل پروانه ها بی تاب میشم

ازت مچکرم دیونه ی من ، ازت مچکرم دیونه ی من

 آریا پیکس

Rating: 3.4/6 (5 votes cast)


Downloaی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه