loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 20 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام اولین بارون

Milad Baran Avalin Baroon دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام اولین بارون

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام اولین بارون با بالاترین کیفیت
ترانه سرا : عرفان سلیمی ، آهنگساز : میلاد باران ، تنظیم : محمد عباسی
طراحی کاور : شکیبا امیرک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید میلاد باران بنام اولین بارون :

نیستی و بارون داره حالم و بدتر می کنه

خدا داره چشمام و مثل چشاش تر می کنه

کسی جز خودت نمی تونه بفهمه دردم و

واسه بودن تو هر کاری بوده کردم و

اولین بارون امسال کنارم نیستی

بی تو خیسم زیر بارون بی قرارم نیستی

اولین بارون امسال و بارون نمی خوام

بی تو پرسه زیر بارون تو خیابون نمی خوام

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد باران بنام اولین بارون

♫♫♫♫♫♫

بیا بچگی نکن بچچگیمو ببخش

سادگی نکن بیا سادگیمو ببخش

بیا با آمدنت باش واسه دوری گله کن

اولین بارونه امسال و برام خاطره کن

اولین بارون امسال کنارم نیستی

بی تو خیسم زیر بارون بی قرارم نیستی

اولین بارون امسال و بارون نمی خوام

بی تو پرسه زیر بارون تو خیابون نمی خوام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohammad Baghban در تاریخ 1393/08/17 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
من یه وبلاگ نویس ، طراح و ویرایشگر فیلم و عکس هستم و براتون دوتا پیشنهاد دارم .
پیشنهاد اول عوض کردن قالب وبلاگتونه .
من می تونم براتون یه قالب اختصاصی درست کنم که فقط برای وبلاگ شماست .
یعنی عکس سرصفحه (هِدِر) ، آیکون های وبلاگ و کلا همه ی عکس ها ، مربوط به وبلاگ شما میشه و اعتبار وبلاگتون هم بالا میره .
قیمت طراحی قالب هم 15000 (پانزده هزار) تومان هست که یک بنر تبلیغاتی متحرک هم به صورت رایگان برای شما ساخته میشه .
پیشنهاد دوم طراحی لوگوی اختصاصی هست که در اون صورت وبلاگ شما دارای لوگوی مخصوص هم میشه .
هزینه ی طراحی 2 لوگوی مجزا 5000 (5 هزار) تومان هست که همراه با اون یک بنر تبلیغاتی (ثابت یا متحرک) هم به صورت رایگان برای شما طراحی میشه .
لطفا برای سفارش به ایمیل زیر پیام بدید :
27designing@gmail.com
یا به وبلاگ من مراجعه کنید :
27design.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه