loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 30 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود رمیکس جدید آهنگ محسن یگانه بنام فداکاری

Mohsen Yeganeh Fadakari%28Mehran Abbasi Remix%29 دانلود رمیکس جدید آهنگ محسن یگانه بنام فداکاری

دانلود رمیکس جدید آهنگ محسن یگانه بنام فداکاری با بالاترین کیفیت

ترانه و موزیک: محسن یگانه ، تنظیم : مهران عباسی

برای دانلود رمیکس به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ محسن یگانه بنام فداکاری :

موندم از کجا شروع شد که تو رو دوباره دیدم
هنوز از راه نرسیدم به ته قصمون رسیدم
یکی جز من تو دلت بود واسه این بود برنگشتم
وقتی لبخندتو دیدم حتی از خودم گذشتم
این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه
جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
وقتی محتاج تو بودم تو فداکاری نکردی

♫♫♫♫♫♫

رمیکس جدید آهنگ محسن یگانه بنام فداکاری

♫♫♫♫♫♫
حال و روز منو دیدی اما باز کاری نکردی
شونه خالی کردی از من با هزار عذر و بهونه
درد و دل کردم دوباره با در و دیوار خونه
این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه
جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی
شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی
ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی

 
 

پخش آنلاین

 
 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

9.80 مگابایت

دانلود رمیکس جدید آهنگ محسن یگانه بنام فداکاری

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

3.85 مگابایت

دانلود رمیکس جدید آهنگ محسن یگانه بنام فداکاری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه