loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 18 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

دسته بندی : آهنگ غمگین, تک آهنگ تاریخ : ۶ام مهر, ۱۳۹۳

Peyman=Zarei Ye Rooze Khoob دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب :

یه روز خوب دستای تو، تو دستمه

دلم هر ثانیه واسه ی تو می زنه

تو با منی شاید که تو خواب منی

کنار من تو کوچه ها داری قدم می زنی

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

♫♫♫♫♫♫

یه نگاه ساده به دلم افتاده پیدات کردم

دنبالت می گشتم که پناهم باشی

بگیری دستای سردم

دنیامو به تو دادم بیدارم یا که خوابم با من باش تا ته دنیا

این حس و از تو دارم من تنهات نمی زارم زیبایی مثل یک رویا

 
 

پخش آنلاین

 
 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

6.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

2.1 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام یه روز خوب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه