loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 18 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزای پاییزی

Fateh Nooraee Roozaye Paeezi دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزای پاییزی

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزای پاییزی با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزای پاییزی :

سلام روزای پاییزی سلام ابرای گریونم

سلام برگای پژمرده چقدر دلتنگتون بودم

سلام رویای هر روزم نفس حبسه توی سینه

ببین بی چه دلگیرم چقدر سنگین این سینه

نگاه کن به نگاه من ببین دنیای من مرده

تو اون سوسوی فانوسی که امید دلم بوده

ببار بارونه تنهایی که قلبم و رها کرده

بریز اشکات و تو چشمام ببار تا وقتی برگرده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزای پاییزی

♫♫♫♫♫♫

مثل بارون رو دریا مثل کابوس تو رویا

فراموشی خوده درده توی غوغای این دنیا

مثل لبخندی که مرد و جدا شد از لب خندون

مثل ماهی آزادی که می مردش تو زندون

نگاه کن به نگاه من ببین دنیای من مرده

تو اون سوسوی فانوسی که امید دلم بوده

ببار بارونه تنهایی که قلبم و رها کرده

بریز اشکات و تو چشمام ببار تا وقتی برگرده

 
 

پخش آنلاین

 
 

آموزش دانلود

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

8.58 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزای پاییزی

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی با نام روزای پاییزی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه