loading...
دانلود آهنگ جدید
آخرین ارسال های انجمن
عادل بازدید : 22 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام اگه نبینمت

Emad Talebzadeh Age Nabinamet دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام اگه نبینمت

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام اگه نبینمت با بالاترین کیفیت

آهنگ و ترانه : امیر علی بهادری ، تنظیم : محمد عباسی ، میکس و مستر : میلاد فرهودی

| به درخواست کاربران روی سایت قرار گرفت |

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ عماد طالب زاده به نام اگه نبینمت :

اگه نبینمت بگذری از دلم
حرفای قلبم و دیگه به کی بگم
عاشق من بمون من به تو دل خوشم
اگه نبینمت خودمو میکشم
اگه نبینمت قلبم میگیره
نباشی هوای اینجا دلگیره
نگو این قصه به آخر رسیده
حتی فکر نبودت آزارم میده
اگه نبینمت قلبم میگیره
نباشی هوای اینجا دلگیره
نگو این قصه به آخر رسیده
حتی فکر نبودت آزارم میده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ عماد طالب زاده به نام اگه نبینمت

♫♫♫♫♫♫
وقتی تو با منی با من حرف میزنی
دیگه از زندگی چیزی نمیخوام
روزی هزار دفعه اگه نبینمت
حس میکنم که تو نیستی و تنهام
اگه میگم که تو باشی اگه میگم نمیتونم
واسه اینه که عشقت شده تمام عمرم و جونم
اگه نبینمت قلبم میگیره
نباشی هوای اینجا دلگیره
نگو این قصه به آخر رسیده
حتی فکر نبودت آزارم میده
اگه نبینمت قلبم میگیره
نباشی هوای اینجا دلگیره
نگو این قصه به آخر رسیده
حتی فکر نبودت آزارم میده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام با عرض خوش آمد گویی خدمت دوستان محترم امیدوارم از دیدن وبلاگ لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه